Katalogs

Motora piedziņas veids
Barošana (V)

Gaisa kompresori Šeit ir 340 preces.

Apakškategorijas

  • Virzuļu tipa kompresori

    Virzuļa kompresors–tas ir kompresors, kam virzulis noslēdz atgriezeniskās kustības cilindrā. Vienkāršākais virzuļa kompresors sastāv no cilindra un virzuļa, starp kuriem pastāv neliela atstarpe. Virzuļa kustību nodrošina kustīgais tapa mehānisms no vārpstas piedziņas motora. Spiedes un iesūkšanas vārstu virzuļu kompresors, kas atrodas cilindra vāciņā. Divās virzuļa gaitu laikā (viena vārpsta gaita), veic pilnu darba procesu katrā kompresora cilindrā. Virzuļa kustības laikā no cilindra kondensatorā virs virzuļa telpā veidojas retinājums, un tvaiku virzulis tiek iesūkti cilindrā no iztvaicētāja caur atvērtu vārstu. Pie virzuļa atpakaļgaitas tvaiki tiek saspiesti un spiediens palielinās. Sūkšanas vārsts tiek aizvērts caur izplūdes vārstu, caur saspringti tvaiki tiek iestumti kondensatorā. Tad virzuļu kustības virziens tiek mainīta, izplūdes vārsts tiek aizvērts un kompresors atkal nosūc tvaikus no iztvaicētāja.

  • Klusie kompresori

    Klusie kompresori, kompresori ar skaņas izolāciju

  • Skrūves tipa kompresori

    Skrūvju kompresora konstrukcija – divi rotori (skrūves), kas atrodas metāla korpusā. Viens no rotoriem ir vadītājs, otrais vadāmais. To savienojums ir saistīts pateicoties veidojumiem abu skrūvju korpusos (tapas un starpas). Darba procesā, nenotiek tiešs rotoru savienojums plānas eļļas plēvītes dēļ, kas atrodas starp tapām un starpām. Šāds konstruktīvs risinājums ļāva izveidot kompresoru, kam ir lēns darba elementu nodilums pie to biežas rotācijas. Pie tam izdevās iegūt augstu gaisa agregāta ražotspējas līmeni ar salīdzinoši nelielu izmēru.

  • Augstspiediena kompresori

    Virzuļa kompresors–tas ir kompresors, kam virzulis noslēdz atgriezeniskās kustības cilindrā. Vienkāršākais virzuļa kompresors sastāv no cilindra un virzuļa, starp kuriem pastāv neliela atstarpe.
    Virzuļa kustību nodrošina kustīgais tapa mehānisms no vārpstas piedziņas motora. Spiedes un iesūkšanas vārstu virzuļu kompresors, kas atrodas cilindra vāciņā. Divās virzuļa gaitu laikā (viena vārpsta gaita),
    veic pilnu darba procesu katrā kompresora cilindrā. Virzuļa kustības laikā no cilindra kondensatorā virs virzuļa telpā veidojas retinājums, un tvaiku virzulis tiek iesūkti cilindrā no iztvaicētāja caur atvērtu vārstu.
    Pie virzuļa atpakaļgaitas tvaiki tiek saspiesti un spiediens palielinās. Sūkšanas vārsts tiek aizvērts caur izplūdes vārstu, caur saspringti tvaiki tiek iestumti kondensatorā. Tad virzuļu kustības virziens tiek mainīta, izplūdes vārsts tiek aizvērts un kompresors atkal nosūc tvaikus no iztvaicētāja.

  • Gaisa apstrāde

    Gaisa saspiešanas brīdī un tā turpmākās atdzesēšanas kompresora siltummainī rodas vērā ņemams kondensāta daudzums (šķidrais mitrums) ar cietām/eļļas daļiņām, kas iekļūst tajā no ārējās vides, un, eļļas pildīta kompresora izmantošanas gadījumā, kompresora eļļas aerosola daļiņām. Kondensāts, ko veidoja šie piesārņojumi, kaitīgi ietekmē saspiestā gaisa tīklu un iekārtu tehnisko stāvokli, bet gadījumā ja nokļūst kontaktā ar ražoto produkciju, var pasliktināt tās kvalitāti.

lapā
Rādīt 1 - 12 of 340 vienības
Rādīt 1 - 12 of 340 vienības